mandag 18. juli 2011

Spå deg en inneaktivitet

Utrolig hva man finner når man rydder! I dag har jeg malt i et lite koffertloft (innlegg kommer i morgen), og ut ramlet dette.. En spå-pakke kjøpt i en papirbutikk i Aberdeen for noen år tilbake. Perfekt for en dag med litt regn! Med fulgte klistremerker og beskrivelse av disse. Alle synes vel det er gøy å snakke med en dør, leke at du er Spiderman eller hoppe så langt du kan!  Jeg hørte ikke "jeg kjeeeeder meg" på en time..Herlig!
Mer spå HER
God ukestart til dere alle:)

4 kommentarer:

  1. Puta har jeg faktisk sydd selv. Men stoffene er kjøpt på Etsy. :)

    Fin inneaktivitet dere har hatt i dag! Det er ikke alltid lett å finne på noe når man må være inne, så dette noteres bak øret. :)

    SvarSlett
  2. Dette såg artig ut! Skikkeleg flotte og fargerike ark - kunne heilt klart ha halde meg sysselsett i ein time også...

    SvarSlett
  3. Det er gøy når en finne slike lagt-bort-saker :) Kjempefine spå'er, kanskje jeg blir spådd neste gang jeg kommer ;))

    Klemklem

    SvarSlett