søndag 10. juli 2011

Soverom ferdig oppusset!


Endelig! Soverommet er ferdig revet opp, pusset ned, malt grundig og innflytningsklart.Føler virkelig at jeg har skapt et sted hvor jeg kan finne roen når hverdagsstresset herjer som verst, og det var det som var håpet også.. Ikke lenger et oppbevaringsrom for skrot og skittentøy. Never again
Jeg har "resirkulert" alt på soverommet. Lampe, krakk, potteplanter og kommode ble malt for å passe inn.Puten strikket jeg på hytten denne uken (gi en lyd hvis dere vil ha oppskrift), ellers er alt fra loppis...Eller nei, nå lyver jeg.. To nye Anne Black knotter, og kort laget av venninnen min Nhu!!



Fortsatt god sommer kjære venner! Håper dere koser dere i regn og sol:)

34 kommentarer:

  1. oi oi oi, sååå fint det ble!
    og for en herlig stemning!
    i am in looove! nydelige kontraster.
    også er jeg forelska i kommoden din :)
    kjempe fint resultat! flinke du! klem

    SvarSlett
  2. Så fiiint det ble. For en fantastisk stemning og flotte detaljer i rommet, og den tapeten gjorde virkelig susen.
    Flinke du!
    God sommer til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  3. WOW, utrolig fint!! Og så flotte bilder du har tatt!!!! Tapeten var kjempefin, nydelige farger :)

    SvarSlett
  4. ...jeg er helt fortapt i dette rommet!!!

    SvarSlett
  5. Å, herlighet, for et utrolig fint rom! Her kunne jeg ha flyttet rett inn! Veldig fin sammensetning av farger og gjenstander.

    SvarSlett
  6. S N A S E N T ! ! !

    Delikate farger også så gjennomført, jeg hadde flyttet rett inn ;)

    Ha en riktig god sommer!

    Anne Therese

    SvarSlett
  7. Så lekkert- helt herlig den tapeten- og det hvite? tregulvet- sukk;)

    SvarSlett
  8. FOR et herlig rom!! Den tapeten ble jo bare überknall da - så sommerlig og herlig grønnfarge! Virkelig et rom til å bli GLAD av! Gratulerer!

    :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med ferdigstillingen :) Aldeles nydelig ble det. Får nok virkelig fred i sjelen i dette fine soverommet ditt. *♥*

    SvarSlett
  10. Vakkert... ALT!
    Her blir det godt å begynne og avslutte dagen ;)
    Du har virkelig skapt en god stemning i rommet.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. nyydelig!

    jeg bare elsker ALT sammen!
    tapeten var bare såå utrolig fin, komoden med de hvite bena..og og..hit kunne jeg flytta rett inn!

    SvarSlett
  12. So utruleg fint og koseleg rom ! :) Og den tapeten var jo berre nyyydeleg...
    I love ! God sommar til deg !

    SvarSlett
  13. Wow så lekkert deet ble:), tapeten ble kanonkul på veggen:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Heilt nydeleg! Du kan verkeleg å innrede:)

    SvarSlett
  15. Sååå fint! Harmoniskt. Och tapeten är helt underbar!

    SvarSlett
  16. Det ble veldig fint! Der kan du nok finne roen, var en herlig stemning!

    SvarSlett
  17. HALLAIEN!!! Herligheten da, for et fantastisk rom!!!!:O
    ...
    Klarer ikke velge ut noe å kommentere..!
    Just superb from top to bottom!!:D

    Klem♥

    SvarSlett
  18. utrolig levende, friskt og kreativt! Bra jobba!

    SvarSlett
  19. Det ble flott! Regner med du selv er godt fornøyd med resultatet og får mange gleder av det. Well done :)

    SvarSlett
  20. OI, for en drøm av et rom dette ble!! Alt er bare helt perfekt!! Du er superflink!!! KLEM.

    SvarSlett
  21. NYDELIG!!!!! elsker tapeten....

    Klem fra Mia

    SvarSlett
  22. Kjempeherlig rom, og tapeten var himmelsk:) Skjønner godt at du er fornøyd.

    Ha en fin sommer videre:)

    SvarSlett
  23. Så fint! Der tenker jeg dere kommer til å sove godt :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  24. Elsker tapetet!
    Dette ble et vakkert rom, men si meg? Leser du ikke på senga du? Så ingen lampe:)

    EliniMolde

    SvarSlett
  25. SÅ HERLIG!!!! Du er kanonflink. Det ble absolutt deg det rommet, endelig kan du krype under dynen og nyte et smilende rom :))

    Kjøss på naien ;)

    SvarSlett
  26. Nydelig! Utrolig fint og så gjennomført! Bra jobba! Elsker det!

    SvarSlett
  27. Jeg fant bloggen din via Rom123. Supermorsomt å finne nye og fine blogger, elsker det. Jeg har en stund tenkt at jeg skulle strikke akkurat et slikt putetrekk, men siden jeg ikke har mønster tenkte jeg at jeg bare må prøve meg fram. Derfor er det supert hvis du vil dele din oppskrift med meg.

    Hilsen Eirin

    SvarSlett
  28. fantastisk tapet. Kan du fortælle, hvorfra det er? :)

    SvarSlett
  29. Friskt, vakkert, personlig, rolig... Kjempeflott soverom! Og så burde man gjøre som deg og ha friske blomster på soverommet... Lite som slår det;)

    SvarSlett
  30. Hi, I found your blog from pinterest and I FELL IN LOVE your bedrooms wallpaper! Where did you bought it? you have beautiful blog!
    Lotta

    SvarSlett