fredag 17. september 2010

Se min kjole..


Den er grønn som gresset.. Jeg elsker Nøstebarn sine produkter, de er så luftig og lett, sommer som vinter. Denne ble til av restegarn, mens knappene bestilte jeg på snellaogpetronella.no. De er av porselen, og man kan velge mellom mange sjarmerende ord og uttrykk:) 




I dag har det vært planleggingsdag i barnehagen, og jeg har kost meg med småtrollene. Vi har vært på besøk hos mommo og mossa, spist lunsj på cafe, og hørt på Dumbolydboken hele veien til Stoff&Stil;) 
I helgen blir det spurtlesing til eksamen på mandag, hjelpe meg!


Nyt helgen  og la den bli lengst mulig:) 
Klem Christine

3 kommentarer:

  1. Hun er bare såååå vakker! :')

    SvarSlett
  2. Takk skjønne du:) Det varmer mammahjertet:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for koselig kommentar på lappeteppet mitt:)
    For en søt blogg du har! Likte så godt tapeten på barnerommet, forresten:) Superfin!

    Klem, Janne

    SvarSlett